fredag 22 oktober 2010

Härliga snö

Efter snart 1½ vecka av dålig sömn, alltså jäkligt dålig sömn, toppade lille S med att vara vaken större delen av den här natten.. jag är död! Tur iaf att J kan sova i vilket oväsen som helst, eftersom hon går upp mitt i natten för att jobba.. jag dock, somnar typ aldrig om när S väl har somnat..

Inatt har hon spytt slemmiga spyor vid minsta lilla hostning, febern är skyhög. Vi var på barnmott. i veckan, bortsett från hosta och feber är det inget annat fel på henne.. suck!
Hoppas att det vänder snart!

Från nåt jobbigt och tråkigt till nåt kul; SNÖ! Underbart vilka känslor man kan få av lite snö! Lite smålycklig i hela kroppen, jag blir som barn på nytt!
När jag och Marina satt på Tanten och fikade igår och snön yrde utanför, började min jullängtan komma.. Mysigt!

A blev jätteglad när jag bad honom titta ut! Neeej, mamma, det är inte sant! Snöööö! Jag vill uuuut, nuuuu! Härligt att gossen min älskar snö lika mycket som jag! Sagt och gjort, efter frukost bar det ut, S sov gott i vagnen, A härjade, jag drack kaffe, sedan byggde vi en snölykta.. som nog tyvärr kommer att smälta innan A kan visa den för J!

Tillbaka till mina små!

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar