tisdag 12 oktober 2010

Pampers

Just nu testar vi Pampers Active Fit, genom Buzzador!
Jag tycker verkligen att det är jättekul att få testa lite nya grejer och blöjor gör vi ju av med en hel del..
Jag har aldrig varit ett större fan av Pampers, vi har alltid kört med Libero, till båda våra två barn. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad, då dessa supertunna blöjor verkligen var bra. Inget läckage och detta då trots att de var ganska stora. Det är ett ganska stort viktspann, från 7kg till 20kg, på storlek 4.. och lilla S väger strax över 8kg.
För att vara tejpblöjor är de väldigt stretchiga och mjuka, men tror nog att just denna storlek får vänta lite, till S väger lite mer.


1 kommentar:

  1. Vi kör Libero hemma.
    Jag tycker Pampers sitter så dåligt i ryggen, det finns inget som stoppar stora bajsar från att klättra utanför blöjan och upp på bodyn...

    SvaraRadera