fredag 15 oktober 2010

Snart dax..

Japp, sista tävlingsdagen idag!
Imorrn kommer dragningen att ske.. kommer låta min lille 3-åring dra en vinnare,, får nog börja att skriva lappar redan idag.. fler än jag trodde har ju varit inne på bloggen och tävlat!

Så fort lilla S vaknar ska vi åka till en av A:s dagiskompisar och fika, de har oxå en liten bebistjej, så vi är båda mammalediga!
I övrig är S snorig och hostig, sover skitdåligt, har dessutom på din 8-månadersdag, bestämt sig för att amningen ska avslutas.. har ju av bekvämlighetsskäl ammat henne nattetid.. nu istället för att sova gott, har vi ca 1½ timmas vakenpass.. inte ok! Vällingen slurpar hon, sedan är hon i sitt esse igen.. flaxar med armar och ben och när hon inte ser mig kraxar hon mamamaaaa!!
Vi är lagom utvilade så att säga.. men snart, snart,., om si sådär nåt år, kommer nog även vi att få sova gott igen!

Imorn ska A med A och C till djurparken, jag och J tänkte ta en snabb promenad m vagnen, när tog vi liksom en snabb promenad sist?! Sedan ska vi väl passa på att få lite annat smått och gott gjort här hemma!

Nehe.. donnan verkar inte vilja vakna,, typiskt, jag är ju fikasugen!

Trevlig helg på er!

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar