lördag 20 november 2010

En riktigt skön dag..

Kom hem i bra tid efter gårdagens firmafest, rätt god mat, trevligt sällskap mm. La mig, somna direkt, fick sova hela natten, tack lilla S.. Vaknade kl 8, utvilad och pigg, inte gjorde det saken värre att det var snö ute, blir så glad!
Saknade dock lille A, som hade fredagsmys och övernattning hos A o C. När han kom hem vid 11-draget, ville han knappt komma in, han hade haft det jättemysigt, sa han!




Efter lunch gick vi ut, gjorde snölyktor, snöänglar och tömde våra blomsterlådor, bättre sent än aldrig! A älskar ju sin bobby car, den kör han året om, så även idag!

Jag har nu gjort en lista för vad som behöver fixas innan advent,, den blev lång, men eftersom jag älskar julen och allt som hör därtill, är det en lista som jag gärna betar av!

Resten av dagen blir lugn, lite handling, kaffe, bad, tacos, lördagsmys och "Så mycket bättre"

Glömde ju; skidorna har äntligen börjat på tv, nu längtar jag bara efter att skidskyttet ska sätta igång! Tror att jag skulle kunnat bli en mycket framgångsrik skidskytt.. då inte pga min skidåkning, utan för att jag en gång i tiden,, hmm.. låt se, för en si så där 15-17 år sedan höll på med skytte, jag var dessutom bra, för att säga det själv, ruskigt bra!

A tog av sig sina mysbyxor, jag sa, ta på dig dina byxor, du ska ju åka med pappa till affären, A sa: Nej jag vill inte, varför frågade jag; jag kan inte visa mig bland folk i mysbyxor, jag vill ha jeans!

Nu är det kaffedags!

Bye, bye

2 kommentarer:

  1. Undrar var han har fått det i från? Att inte visa sig ute i mysbyxor menar jag :) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ha ha , tänkte precis som ovanstående! ;)
    Du skrev att Adrian jämt leker med sin bobbycar, Mio leker fortfarande med sin då o då - och han är snart 11 ! :O

    SvaraRadera