måndag 17 januari 2011

32 år


Då var man 32 år fyllda, inget speciellt med det, ingen åldernoja. Är nöjd med mitt liv, 2 underbara barn, finaste sambon och ett hus. Har ett fast jobb och är frisk, ja alla de jag bryr mig om är oxå välmående, så det finns inget att misströsta över! Det enda som känns lite trist är att jag inte riktigt vet vad jag vill göra när jag blir stor, så har jag tänkt i många år,, ja, sen jag tog studenten ungefär..hmm.. rätt många år alltså!
Hur som; tror att jag efter noga eftertänksamhet har kommit på vad jag vill göra, nu gäller det bara att nå dit, mitt första delmål är att göra högskoleprovet och förhoppningsvis förbättra mitt resultat därifrån, sedan är det bara att hålla tummarna i sommar och hoppas på att jag kommer in på högskolan!
Nog om det!
Idag har de närmaste varit här och firat mig, massor utav fina blommor och pengar har jag fått! Tack till er alla! Och ett stort tack till er alla som har skickat sms och grattat via FB, jag har inte haft varken tid eller ork att svara på alla mess, men hoppas att alla förstår att jag är tacksam och glad för att ni tänkt på mig!
Nu blir det lite Idrottsgala, för att vid 21 slå över till 3:an för att kolla på lite inredning och renovering, alltid kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar