tisdag 18 januari 2011

Som jag har letat...

Som jag har letat, sökt, googlat, ja allt,.. efter en tavla, en vit trätavla vill jag ha, med egenvald text! Ska ha den i vårt nya, yttepyttiga sovrum.. och idag kikade jag in på tradera och hittade en sådana tavlor som jag vill ha, mailade tjejen som hade annonserna ute och det var inga problem att få gjort en tavla enligt mina önskemål. Hon skulle tom ha den färdig till fredag! Åh, jag blev så glad!
Fick ju en del pengar nu när jag fyllde år, kul att för en gång skull köpa nåt som man kan titta på och tänka "den köpte jag för mina födelsedagspengar" Det är nämligen sällan som jag köper nåt beständigt utav mina födelsedagspengar.. det brukar bli nån ansiktsbehandling, smink, restaurangbesök eller likvärdigt. Underbart det oxå visserligen, men det kommer räcka till det med!

Så fort tjejen har mailat bilden, ska jag lägga upp den här i bloggen!

Nu åter till mina kära små, som båda tittar på Alfons!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar