onsdag 5 januari 2011

Cliniderm

Som tidigare nämnt är jag en Buzzador, vilket innebär att jag är med och testar och marknadsför spännande varor och tjänster! Just nu har jag fått äran att prova produkter från Cliniderm.




Jag älskar hudvårdsprodukter och med min något tonårsaktiga hy, med fina inslag av kråksparkar runt ögonen, och numer rynkor även lite här och där i nyllet.. Ja, ja.. jag är ju för fasen 30+, vad mer att vänta liksom??!! Hur som, jag har genom åren provat mängder av olika produkter som lovar att göra diverse underverk.. Jag är lättlurad, jag har exempelvis köpt en produkt som skulle "bleka" mina pigmentfläckar, denna kräm kostade 1300:-, fyyy faaan alltså!

Cliniderms produkter är anpassade efter vårt nordiska klimat, kall och torr vinter, som leder till mer synliga ålderstecken, som exempelvis torrhetsrynkor och minskad lyster. När sedan våren och sommaren kommer, ökar talgproduktionen, som i sin tur leder till huden känns mer fet och blank. Ja, ni känner säkert igen det där..

För att möta dessa skiftningar har Cliniderm tagit fram en serie för den moderna kvinnan och vår livsstil, som bla innebär en del stress, som i sin tur påverkar huden.
Cliniderm hjälper till att bevara och stärka hudens fuktbarriär och motverkar på så vis ålderstecken, så som torrhetsrynkor och minskad spänst!

Jag har slarvat något det sista med både rengöring och ansiktskrämer, så mina rynkor kändes otroligt tydliga. Efter att ha använt Cliniderms produkter i en vecka nu, så har mina sk torrhetsrynkor (kråksparkar) runt ögonen minskat. Huden känns fräschare, vilket den säkert hade gjort med vilka "riktiga" produkter som helst, men jag är nöjd och jag hoppas att de vänner som jag har buzzat produkterna för oxå är nöjda!

Rengöringen är jag kanske lite missnöjd med, gillar inte att ha mascararester under ögonen, men det är tyvärr ganska vanligt bland olika rengöringskrämer!
Skulle du oxå vilja bli en Buzzador? Kika då in på hemsidan och läs mer om vad det innebär! Det är verkligen hur kul som helst! Tänk bara på alla härliga produkter som jag fick i och med att jag fick buzza Cliniderm, produkter till ett värde av minst 600:-, passar fin-fint för en mammaledig plånbok!
(vill du bli en Buzzador, uppge gärna mitt alias Sandrak)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar