torsdag 6 januari 2011

Disney on Ice

På söndag åker jag, A, syster och hennes S till Göteborg för att se Disney on Ice! Både A och S älskar Musse o co, så vi tror att de kommer att uppskattas!
För övrigt är jag trött, skittrött rent ut sagt.. har jobbat idag, inte under de bästa omständigheter, men jag och mina kollegor tog oss igenom dagen.. somnade gott jämte A, efter att ha läst godnatt saga!
Funderade lite för mig själv, hur i hela fridens namn jag ska orka att börja jobba heltid igen. Nu är det inte bara ett barn, utan två som ska vara klara i tid på morgonen. Dessutom ska jag nu inte åka från Norrmalm, utan från andra änden av stan, bara det kommer ju att ta tid.. Herregud, blir matt bara av tanken!
Att mina barn kommer att få gå upp otroligt tidigt gillar jag inte heller,, ja, ja, hoppas att mina planer går i lås!
Hepp, nu blir det lite film, hoppas jag somnar!
Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar