torsdag 24 februari 2011

Inget speciellt


Godmorgon, har inget vettigt att skriva, därför får det bli ett foto på min minsta goding. A är allt för snabb för att hinna undan vår långsamma kamera. Bli fotad är nåt han undviker.. tyvärr!
~~~~
Denna vecka har susat iväg, har haft en hel del att göra. I går var jag och S på jobbet för att hämta mitt schema, som givetvis inte var klart.. börjar ju liksom att jobba om en månad, krävs en del planering innan dess i och med att jag jobbar obekväma arbetstider. Hoppas iaf att schemat dyker upp på mailen idag, som lovat!~
~~~~
Har ändrat mig lite ang. mina pluggplaner, ska inte söka in till hösten, utan jag har tänkt att jobba och sedan förhoppningsvis komma in till vårterminen. Det blir bäst så, av många anledningar.~
~~~~
Ikväll kommer barnens farmor på besök, jag och J ska bla åka och sola, ska bli skönt, fast det får nog bli en handduk över nyllet, annars kommer mina pigmentfläckar som ett brev på posten!
~~~~
Hepp, dags för lite mer kaffe och slösurf innan lilla S vaknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar