torsdag 24 mars 2011

Bara en

Bara en vecka kvar till att jag ska börja att jobba igen, om en vecka ikväll måste jag börja att ställa klockan.. Tänk att 15 månader hemma kan gå så fort. Det är den absolut bästa tiden i mitt liv, tänk vad vi har det bra här i Sverige som får vara hemma så länge (och längre om man vill) med sina barn!
Nu känns det som att jag har massor att göra, vill ju ha huset ordentligt städat, är på god väg där. Storstädning av några rum + badrum är färdigt, fönster är putsade, några rum återstår, men de ska jag hinna med inom några dagar.
Dessutom är det massor av folk som jag vill hinna att träffa.. och såklart passa på att njuta av att bara vara hemma med mina små.

Härligt att våren verkar vara här, synd bara på vinden idag. Strax ska jag och S gå för att hämta A, sedan blir det lite utelek, om inte vinden tar oss vill säga.

Kvällen ska spenderas på jobbet, en sista jobbkväll innan det kör igång på allvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar