söndag 6 mars 2011

Det som började så bra

Helgen började så bra. Ansiktsbeh och relaxen på Ciluette med bästa tjejerna.
Gårdagen började med några timmar på jobbet, hemma vid lunch, åt, tittade på en massa skidor. Sedan gick vi ut hela familjen i det underbara vädret. Åkte en tur med bilen, ingen särskild stans, utan bara åkte. Det är avkopplande.
Hem, fixade till lite god mat, åt lite gott i soffan, la sedan barnen och sedan kollade vi mello. Kan inte hjälpa det, men tycker att det är urkass, ändå sitter vi där och slötittar..

Helgen avslutades något sämre.. vaknade imorse, kände mig som vanligt urtrött, men vid 7 ville även S upp, A vaknade 6.15.. efter lite kaffe kände jag mig illamående, konstig i magen.. jaha, kräkan here we come.. bytte snabbt plats med J, som iaf fick en ganska lång sovmorgon. Jag har legat i sängen från 9-15, har inte kräkts, men känt att det varit på väg. Nu känner jag mig bättre, men fan vilket slöseri med en fantastisk dag! J och barnen var ute en lång stund på fm, skönt med lite lugn och ro.
Nu vilar S, J och A är ute igen, ska jag våga mig på en kopp kaffe? Ja, så får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar