fredag 4 mars 2011

Lyx och redigt + på kontot

Fredag och nu börjar den härliga fredagskänslan infinna sig!
Jag och A har städat, han är en fena på att plocka undan efter sig, nu har han även bäddat sin och halva vår säng. Dessutom tycker han att det är roligt! Min duktiga, älskade son!

Så nu är toa, badrum, hall, kök och vardagsrum städat och fint. Barnens rum, vårt sovrum och tv-rummet får sig nog en omgång i helgen. Imorn blir det lite jobb för mig, sedan tar vi det lugnt. Om det inte blir att ta en sväng till Gbg för att titta på en bil. Herregud, nu vill jag inte åka Nissan mer, vill ha en V70, hur svårt ska det vara att hitta vad vi vill ha?!

Ikväll blir det iaf en härligt lyxstund, jag och bästa tjejerna ska till Ciluette, få lite ansiktsbehandling och massage, ta det lugnt och tjöta lite i relaxen, blir fint det!

Igår gick min auktioner ut på tradera, det såg inte hoppfull ut på morgonen, men attans vilken budgivning det blev på slutet.. bara på en timma ökade vissa plagg med det dubbla. Bortsett från två auktioner, med bodys, så gick alla de andra för över 100-lappen, några för 250, och en för strax under 400, så det blir många fina slantar direkt in på semesterkontot! Najs!

Igår kväll lyfte ett plan från Landvetter mot Thailand, mina päron satt i, härligt för dem. Attans vad vi vill åka, tänk att det redan är 2 år sedan vi var där! Längtar tillbaka!

Hepp, lite kaffe innan lilla S vaknar!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar