lördag 14 maj 2011

Dammråttan

Orkar inte skriva om allt elände som varit under de senaste dagarna, men ni som känner oss, vet ju vad som har hänt.

Snart är det dags för A:s 4 års dag, tänk att vår lille fina kille snart blir 4 år. Tiden går så fort och han är verkligen världens snällaste, gulligaste och mest omtänksamma kille som finns!

Inför det stundande kalaset, känner jag att jag inte finner nån ork eller tid heller för den delen, att städa hela huset, så nu har jag bokat in dammråttan, så de kommer och städar hos oss, fredagen innan kalaset, då vi är på jobbet/förskolan. Underbart att få komma hem till ett nystädat hem!


Bild lånad från Dammråttan




2 kommentarer:

  1. Bra val med Dammråttan, det är ni värda att unna er!!! Dom brukar få putsa mina fönster och min kompis startade upp det företaget =)

    SvaraRadera
  2. Härligt med städhjälp!
    Jag hade lätt anlitat någon att städa varje vecka här hemma, om vi haft stålarna.

    SvaraRadera