torsdag 9 juni 2011

Dåligt med uppdateringar här, men som sagt, ibland tryter både orken och tiden.. Har helt enkelt haft annat för mig!

Idag jobbar jag kväll, hade stora förhoppningar på en sovmorgon, då jag inte haft det på drygt 2 veckor, behöver verkligen sova, men det får jag väl göra den dagen jag hamnar i graven.
Kanske att det hade blivit sovmorgon, om inte telefonen hade ringt.. Hur som; tack vare (eller rättare sagt; på grund av) att dagen började tidigt så har vi även hunnit med en del. En lång och för en gång skull lugn frukost. Inget skränade, ingen manboy, ingen populär.. bara lite bolibompa. Handling, lunch och lite städning, medan S vilar och A kollar film. Nu har jag och A fikat och tittat på film. Den trötta donnan sover fortfarande.

Skönt iaf att det är friskare luft ute idag, då blir det inte lika jobbigt att jobba ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar