torsdag 16 juni 2011

Didrikson utförsäljning

Strax efter halv 8 var jag och syster på plats i kön. Med lite kaffe och trevligt sällskap, gick tiden i kön fort. Vi kom in vid första insläppet och vi fann vad vi var ute efter!



Ett 2-delat vinterset till S och ett till A, hade tur och fann den troligen sista i storlek 110 till A. Det blev även 2 par stövlar, lila överdragsbyxa till S, vår kamera är verkligen urkass, så färgerna blir så dåliga. Köpte även en lurv till mig, i storlek 160, det funkar om man som jag är kort i rocken! Allt detta för 1000:- Härlig shopping!

I eftermiddag åker jag och syster till Ullared, för lite mer shopping, när vi nu har börjat så bra!

1 kommentar:

  1. Åhh! Härligt! Ja man ska vara ute i tid om man ska göra de bästa fynden! Själv orkar jag aldrig ;) Eller så är det en dag som vi inte har dagis.. som idag.
    160 funkar ju utmärkt, jag har ett regnställ från Didriksons i 160 :) byxorna är tom för långa, och breda!

    SvaraRadera