fredag 17 juni 2011

Fredag

Hurra, jag har fått sova! A kom ner och la sig när J gick till jobbet, men somnade tack och lov om! S vaknade till, men somnade om även hon. Så vid 9, efter lite tv-tittande i sängen (för A:s del) så gick vi upp. Har nu haft en lugn och skön förmiddag.

A kollar på film, -Mamma idag är det ju fult väder, då får jag väl titta på film? Han tittar på nya favoriten, Karlsson på taket. Lilla S sitter jämte och pusslar med sitt nya pussel som jag köpte i Ullared igår.
Själv ska jag sätta igång att städa av våra übersmutsiga golv, så iaf de är rena till helgen. Helgen som för min del ska spenderas på jobbet.

Igår när det var fint väder passade J på att måla våra altansidor, de var flagiga och grå, men nu är de vita och vackra.Blev väldigt till våra numer mycket mörkt oljade golvplankor. Nästa sommar ska vi byta ut skyddet runt om. Nästa projekt blir att skrapa och sedan måla fönster, roligt, inte alls, men nödvändigt!

Hepp, dags att sätta fart!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar