torsdag 25 augusti 2011

Ledig

Ledig dag

A valde att vakna vid 6.30 pga att asfaltsläggarna var utanför. Stora, dundrande maskiner. Efter att ha tittat på dem en stund la han sig i soffan för att titta på barnprogram. S och jag sov till 8, välbehövligt!
Är fruktansvärt trött, men kommer aldrig i säng på kvällarna. Igår slocknade jag strax efter 20 i soffan, vaknade vid 22, la mig i sängen och somnade om. Skönt!


Efter lunch åker vi till Anki och A:s bästa vän; A. Han längtar efter att få leka med honom och jag ser fram mot att tjöta lite, samt gosa lite med lilla L!

Ikväll ska jag och syster på bio, när hände det sist? Att jag gick på bio alltså? Beror väl mest på att jag egentligen inte tycker att det är så roligt att gå på bio, kollar helst film hemma i min egen soffa! Men kvällen ser jag fram mot iaf!

1 kommentar:

  1. Kul med bio nån gång ibland, då blir det en rolig grej!

    SvaraRadera