tisdag 23 augusti 2011

Vinterfunderingar

I år har jag bestämt att barnens vinterkläder ska vara färdigköpta innan vinter överrumplar mig..

De har varsin overall och 2 dels-set från Didrikson. Har nu även köpt vantar och biggles mössor till dem. I år kör vi all in på Didrikson, varför köpa nåt annat, när det helt klart är det bästa!

Nu återstår bara vinterkängor, har inte bestämt ännu vilket/vilka märken. Förra året hade vi dem från Viking som fick "bäst i test" och de var vi nöjda med.. får fundera vidare, men inte för länge, för snart är det väl utplockat där med!

Det känns så himla bra att ha allt fixat, det är annars nåt som stressar mig som fasen.

1 kommentar:

  1. Bra val! =) Jag har ju precis sålt förra årets overaller på Tradera och fick in pengar till iallafall EN ny .. det är ju bra!! Kollade sortimentet på Babyshop och det var två jag var intresserad av där, dels Kilimanjaro som tydligen är uppföljaren till de vi hade förra året.. sen fanns det en annan med som fanns i många härliga färger, fast utan pälsen då... Ja, man får skynda sig, snart är det slut!!

    SvaraRadera