måndag 3 oktober 2011

Nymålat träd

Här är trädet som jag har målat i A:s rum. Själva trädet har jag målat på fri hand, men jag har sett något liknande på nätet. Fåglarna däremot är färdigskurna wallies. Så snart jag hittar lämpliga krokar, så ska de upp. För det ska bli en hängare.
Jag är nöjd, för så värst pysslig är jag inte!



När jag fotade trädet, ville A så gärna att jag skulle ta kort på honom. Han roar sig med att hoppa ner sin fatboy. Lättroad? Ja!

Nu är gossen iaf på gympa och gör av med den sista energin. Själv ska jag strax börja med pannkakorna. Annars är det söndagar som är pannkakskvällar hos oss. Den uteblev igår, så till barnens stora glädje kommer det snart att lukta stekos här!

I morgon är jag ledig, då kommer fina vänner på besök! Härligt!

2 kommentarer:

  1. Vi hade också pannkakor till kvällsmat här idag!! :)

    Jobbar du i hemtjänsten?

    SvaraRadera
  2. Superfint! Duktig du är! =)

    SvaraRadera