söndag 2 oktober 2011

Söndagsfix

Vilken skön söndag vi har haft. Sovmorgon, eftersom jag flexade på morgonen. Ska snart åka till jobbet för lite kvällsarbete, men det känns helt ok eftersom jag jobbar med bästaste Wera! Även Martina jobbar kvällen, så det blir nästan like old times!

Idag har vi varit och köpt nya lampor till vårt blivande tv-rum. J lyckades riva den förra i golvet, lika bra det, jag tyckte inte lika mycket om den som J gjorde! Problemet löste sig nästan lite väl lätt!
Nu ska vi bara försöka att få tummen ur och bestämma hur det egentligen ska se ut där uppe.. men troligen kommer det några andra projekt där mellan.

Jag har målat ett träd på A:s rum. Med lite fåglar och krokar, ska det bli en slags hängare. Bild kommer när den är klar!

Garderoberna är så gott som klara! Det blev en sådan otrolig skillnad alltså. J gjorde ett fantastiskt jobb. Jag öppnar dörren och tittar in ibland, bara för att se hur bra det blev! Synd att jag inte tog en före bild, för någon annan så ser det nog inte så speciellt ut! Därav; inga foton!

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och surfa runt lite, innan jag ska åka för att hämta upp Wera!

Fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar