torsdag 19 januari 2012

Pluggpaus

Pluggpaus
Oj, vilken vecka. Var givetvis beredd på en stor förändring i mitt liv och det fick jag.
Först kaos, ville ju ha all kurslitteratur fixad och klar, så att de låg där fint på hög. Det har löst sig med de flesta, iaf de som behövs till en början.
Nu har pluggandet börjat, först ut en tung bok som jag sakta men säkert tar mig igenom, med hjälp av anteckningar. För jag tänker fasen inte läsa om dessa sidor. Tanke och tro heter boken, tungt tugg! Längtar till de lite mer praktiska kurserna sätter igång.. men det blir ej denna termin.

Hemstudier idag på em, mycket kaffe, vatten och en och en annan bensträckare. Jösses vad jag är ovan att sitta så länge.

Ikväll blir det lite kvällsjobb, gott att tänka på nåt annat och kul att träffa "mina gamlingar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar