tisdag 17 januari 2012

Upprop

Då var skolan igång!

Upprop och introduktion idag. Lugnt!
Tänkte att jag ikväll ska ta och börja läsa lite. Vet väl egentligen inte i vilken ända jag ska börja i, vilken bok som jag bör läsa först. Läsa ska jag iaf göra!

Barnen är glada för att få gå till förskolan lite oftare, även om de inte får äta frukost där längre. Idag sov vi till 7, iaf 1½ timma längre än om jag skulle ha jobbat! En lugn och skön frukost fick vi tillsammans, men därefter gick något snett och jag blev toksen. Kom hur som helst inte försent till uppropet, men jag ogillar att vara ute i sista sekund.

J är och tränar, barnen och jag slappar i soffan framför en film. Strax baddax för mina små. Efter att barnen somnat blir det nog en film, för det är väl knappast något bra på tv?!

1 kommentar:

  1. Känns det bra att ha kommit igång?
    Vadå inte äta frukost på dagis längre? Börjar du lite senare på mornarna eller äter dom tidigt?

    SvaraRadera