tisdag 10 januari 2012

Tisdagstankar

Tisdag, om en vecka idag börjar skolan. Har en hel del praktiska saker som måste fixas innan dess. Imorn ska Wera iaf följa med mig och fixa diverse viktiga saker. Härligt att ha någon som vet hur saker och ting funkar, för jag har ju noll koll!

5 dagar kvar att arbeta, dubbla känslor. Spännande med skolan, men samtidigt jobbigt, på många sätt. Tråkigt att inte få träffa mina fina arbetskompisar varje dag. Att inte vara en del av den vardagen längre. Många tankar och funderingar!



1 kommentar:

  1. Så spännande att börja skolan! Lycka till!!
    Men jag förstår hur du känner med jobbet, är ju alltid tråkigt att lämna något som är bra! Ska du jobba något extra under studietiden?
    Jag har inget jobb, än, hoppas få sommarjobb, men det är ju inte heller så lätt när man inte är villig att ställa upp HELA sommaren :/

    SvaraRadera