torsdag 12 januari 2012

Sista?!

Ledig dag, min sista på länge måntro?

Igår var och Wera på högskolan för att fixa med diverse saker. Vi satt även en lång stund och gick igenom "mina sidor" på bla ping-pong, ett system som högskolan använder sig flitigt av. Jösses alltså, hade det inte varit för Wera hade jag nog missat hur mycket som helst. Material som skulle vara utskrivet inför tisdagens kursstart och en massa annan nyttig info. Tack fina du för hjälpen! Jag känner mig just nu bara utmattad av blotta tanken på allt pluggande.

För att inte tala om stressen över all kurslitteratur, hur mycket som helst. Dessutom utlånade och reserverade, köpa allt vill jag inte göra. Men tack vare mor och far, kommer nog rätt mycket att lösa sig!!

Idag blir det en tur till Knalleland, måste införskaffa lite grejer inför skolstarten. Roligare än så blir det nog inte denna regniga tråkiga dag. Barnen har redan hunnit med att måla och göra skattkartor. Nu leker de med bilar. Skönt att de roar sig lätt!


Finaste barnen på Limmareds Wärdshus, där vi firade farmors 80-års dag i söndags!




1 kommentar:

  1. Ping pong ja, det använder man sig mkt av....Känns det bra?!?!? Usch jag fasar inför kommande kurs för mig nu... kommer bli tuff!! Nya studiegrupper... o massa jobbiga grejer.. redovisningar, teater, drama, konflikthantering, gestaltning.... usch! Bara genomlida... ett tips, köp ej för mkt litteratur.. KOPIERA! :-D

    SvaraRadera