fredag 12 februari 2010

Alla hjärtansdagpresent


Idag är det 6 dagar kvar till BF (eller 4 enl. mig), inga känningar, mer än ryggen då, som jag känner hela tiden! Nog med klagande för idag, iaf här på bloggen!

Igår var mor o far här, de hade med sig alla hjärtansdag presenter, i form av godis, mycket uppskattat! Fick även en plastmatta som jag, eller vi, mest jag, har bestämt att vi ska ha framför ytterdörren, på den lilla altanen. Har kollat efter den på rusta flera gånger, men just den färgen är alltid slut, i går norpade mor o far den sista! Stort tack!!

Bild lånad från rusta.se

Längtar så efter att flytta, det är ju faktiskt bara drygt 1½ månad kvar.. Spännande!

Inatt börjar ju OS, vi har längtat både jag o J, jag kommer väl mest att se skidor i alla dess former. J kommer väl även utöver skidorna titta på hockeyn.. Vi hade väl visserligen hoppats på att J skulle ha sina 10 pappadagar nu, men så vältajmat verkar det ju inte bli..

Nej, nu tillbaka till min snoriga skrutt i soffan, som tittar på "Fike"

Bye, bye

1 kommentar:

  1. Ska ni flytta?! Vad roligt! Till vad? =)
    Vi vill också flytta, känns som dessa 80 kvm inte räcker till längre ;)

    SvaraRadera