onsdag 3 februari 2010

Snö, snö och ännu mera snö!

Meeen.. shit vad snö! Undrar just hur mycket snö som kan vräka ner?! Jag gillar snö, tycker det är fantastiskt vackert ute! Tänk vad sura och nedstämda alla hade varit om det hade varit regn istället!

Efter att plöjt oss fram, jag o A till dagis, följde jag med syster o S till Maxi. Under tiden fick vår bil låna deras garage. När vi kom hem var den helt snöfri, men den lycka varade inte länge, för nu är den vit igen.. och det är ju trots allt 30 minuter sedan vi kom hem..

Nu har jag ätit och tänkte lägga mig för lite vila, men ska ju gå om drygt 1 timma, så jag hoppar nog vilan, även idag!

Ikväll ska syster m. fam bjuda oss på Babbel, älskar Babbel! De fick ju låna vår andrabil när deras var på lagning i drygt 1½ vecka!

Och för er som undrar; jag har inga känningar! Ont i ryggslutet och ett snabla tryck nedåt, men inga andra tecken! Hade ju faktiskt hoppats på att bebis skulle komma lite tidigare, A kom ju som på söndag, men denna lill* lär nog stanna lite längre..

Bye, bye

2 kommentarer:

  1. Så tänker jag också, om det hade varit plusgrader nu så hade allt detta varit regn... Äckligt grått regn...

    Att A föddes lite tidigare gör ju ändå att möjligheten är större för att bebisen kommer lite tidigare!

    SvaraRadera
  2. TÄnker på dig o e så nyfiken vem som gömmer sig i din magge :-D

    SvaraRadera