torsdag 22 april 2010

Äntligen

Sådär, då har vi äntligen internet!

Nu har vi massor att göra.. kolla upp diverse företag som kan tänka sig att renovera vårt badrum, kolla upp målare eller lackerare, vi ska lackera om 10 dörrar och vårt matsalsbord.. ingen som vet nån som kan åta sig detta?

Ska även börja kolla efter lämplig soffa och en massa annan inredning!

Ska vad tiden lider även lägga in lite bilder!

Har lite samma funderingar som Sandy, i min mammagrupp, att kanske låsa bloggen.. visserligen har jag ju inte alls så många besökare/dag som hon har, men om jag låser den och ger ut lösenord till de som vill fortsätta att läsa, så vet man ju iaf vilka det är som läser.,., det är ju inte allt för många som lämnar några fotspår = kommentarer! Det är ju alltid kul att få nån slags respons på det man skriver..

Nej, nu måste jag fortsätta att surfa runt.. har alldeles för mycket att ta igen!

Bye, bye

5 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Om du bestämmer dig för att lösenordskydda bloggen så vill jag gärna få lösenordet så jag kan fortsätta följa din blogg. Tycker det e ett bra sätt att hålla koll hur det är med alla i gruppen eftersom man träffas så sällan!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag läser din blogg och vill gärna få tillgång till den!
    Jag tänker likadant, VILKA är alla som läser??
    Att jag kommenterar går i perioder, ska försöka bli bättre ;)

    SvaraRadera
  3. Vi har inte gett henne något speciellt alls idag.. Ett Bamse-pussel som vi sa var från lillebror, det var poppis, "kolla vad William har köpt till mig!!!"
    Sen fick hon nattline, trosor, boxertrosor, keps... hon tycker sånt är kul, kanske inte lika kul för en kille att få kalsonger kanske ;)
    Kalaset ska vi ha på sön o då vet jag ju att hon kommer få massor med leksaker och pyssel...
    Närä fyller A? Juli?

    SvaraRadera
  4. Läser din blogg och vill gärna fortsätta med det:-) Ska bli bättre på att kommentera. Kram Josefine

    SvaraRadera
  5. Ja, Leos Lekland ska bli kul! Det blir en bra present, öppnar 1 juni eller nått sånt va?
    Man kommer ju kanske inte gå dit en gång i veckan, men ett 5-kort var ju super!! Lekborgen kan slänga sig i väggen?? ;)

    SvaraRadera