fredag 13 augusti 2010

Lite bilder i från sommaren...

Först lite bilder ifrån sommaren..

På Liseberg

A och E med tillhörande mammor

Glad A åker flygplan


Elefantfärd



Otåliga barn..


A:s fina gubbe, med både armar, ben och ögon


Siri o Mormor


Grillkväll hos oss med syster m. fam


Sindra ler alltid sitt finaste leende, gullungen!



Kusinerna, bara 4½ månad mellan dem, men oj vad mkt större Siri är..

Neeej, vill som vanligt ej vara med kort!

Siri och farmor


Kusiner vid Solviken


Sindra, Johanna, Alice, Adrian, Pappa o Siri vid stugan


Nyaste kusinen, lilla söta Alice


A myser i soffan i stugan

Lilla S med sina koppor



Koppan Karlsson

A och J i Falkenberg


Finisen!


Så var J:s första jobbvecka till ända.. denna vecka har bla resulterat i en ny varmvattenberedare.. kul!! NOT!! Finns ju lite roligare saker att lägga pengar på.. ja, ja.. det finns värre problem!

Jag har även (tillsammans med mina kära vänner) förvandlat mina promenadskor till löparskor! Vi har börjat att löpträna, vi valde dessutom den bästa utav dagar.. det regnade och åskade och när vi trodde att vi inte kunde bli blötare, hade vi helt fel.. Fick springa och småkika för att det regnade så, ett tag visste jag inte om det var saliv eller regnvatten som rann ur min mun.. den enda tröst, var att vi i stort sett var ensamma flåsande runt på Kype, hehe
Igår var vi hemma hos mor o far, grillade och hade det som vanligt mysigt!


I förrgår var Anna Kalle o Maria med barn här på fika, alltid kul att ses!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar