söndag 1 augusti 2010

semstervecka 4 till ända, 1 kvar..

Härlig söndag, extra gott att veta att J efter dessa 4 semesterveckor, har ytterligare 1!!

Idag efter frukost bakade jag och A frallor, två plåtar med goda frallor! Efter lite mer hemmafix, var det dags för lunch, sedan gick vi ut hela familjen i regnet, det var härligt! Plockade en massa hallon, som vi sedan gjorde paj på och bjöd mor o far som kom och hälsade på!



Igår hade vi syster m barn på besök nästan hela dagen. Roger hjälpte fam Sundén att flytta, så nu är även de Trandaredsbor!
Vi gick en promenad i det sköna vädret, var varma vindar! Efter lunch och fika åkte de hem vid 18.

I fredags hade vi Wera, Kim o Ellie här på grillkväll, visserligen fick vi maten grillade, tack vare våran stora markis, för vädret var ju inte speciellt mysigt.. Vi åt och drack gott och hade en himla mysig kväll och tack snälla ni för den fina blomman, den gör sig perfekt i sovrummet!

I veckan som kommer, som såg så oplanerad ut från början.. ska vi fira mor som fyller år, jag ska klippa mig, fotografera barnen hos Matilda.. vi ska även hinna med en sväng till Leos lekland igen!

Hepp, nu är det dags att sätta på tv:n för lite friidrott!

Bye, bye

1 kommentar:

  1. Härligt med semester! Min gubbe hade 2 veckor, sen var det dags att jobba idag igen :( Men det ser ganska lugnt ut efter idag sa han så vi ska nog hinna fixa lite här hemma också. Leos lekland hade jag tänkt också, har inte varit där än!! Är nyfiken på Sundéns nya lägenhet =)
    Hoppas ni har det toppen!! Kram

    SvaraRadera