fredag 26 november 2010

Fredagsbabbel

Har förbannat tråkigt.. barnen sover, visserligen skönt det, men det är så trist när J inte är hemma.. borde väl kanske njuta tycker vissa, men jag njuter ändå mest och bäst när hela familjen är hemma! Det händer ju så jäkla mycket skit ute i samhället, att jag inte kommer att sova gott innan J är hemma!
Detta är 3:e fredagen på raken då nån av oss inte är hemma. Förra fredagen var jag ju iväg med jobbet och fredagen dess för innan träffade jag de mysiga tjejerna i mammagruppen från FL, vi har snart hängt ihop i 4 år. Vi ses ju såklart inte lika ofta och regelbundet som förr, men vi har jäkligt kul när vi ses!

Idag skulle vi hela familjen, tillsammans med syster och hennes familj till badhuset, dock fick jag och syster avstå, den varma undervisningsbassängen, där vi skulle vara med bäsarna, var stängd.. det fick bli en shoppingtur på stan, medan de stora barnen med tillhörande pappor plaskade! Efteråt åt vi alla lunch på en thai-restaurang, gott och mysigt! A var så trött efter badet att han höll på att somna vid bordet. Kusin S hade blåa läppar efter badet, de var fortfarande blå när vi skildes åt.. det är fasen aningen för kallt i badhuset.. ingen värme ute heller för den delen, men fint är det med all snö!

Har iaf fått några klappar köpta idag.. bla denna till A! Som tidigare nämnt, är den avsevärt mycket billigare än en Fatboy, dessutom är det ett boråsföretag!



Bild lånad från http://www.ludda.se/

Hepp, nu har jag babblat färdigt för ikväll, nu börjar strax Idol igen..

Bye, bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar