fredag 4 februari 2011

Städa, städa varje fredag..


Fredag
Sådär, då var kök, vardagsrum, hall och lilltoa städade. Så skönt att ha det rent och fräscht inför helgen.
********
Lilla S sover gott och A fick titta på film, Nils Karlsson pyssling blev det idag. Mysig film!
Förmiddagen spenderade vi hos Maria och lille N, Anna Kalle och hennes A var oxå där. Fika, tjöt och lek. Härlig start på fredagen.
********
Lite trist bara att J kommer att få jobba över idag, tror det är 3:e dagen denna vecka.. då har han inte kommit hem förrän efter 17. Vi är nog aningen bortskämda där.. är ju vana vid att han kommer vid 15, men då börjar han ju typ mitt i natten.. nu börjar han vid 7.30, två veckor i stöten. Tror allt att det är bra för honom, att få vakna på lite mer normala tider. Under många år har han gått upp innan 04, ohälsosamt tidigt!
*********
Nu är det dags för lite kaffe, sedan blir det skidskytte, najs!
Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Bortskämd var det ja :) Nädå, jag skulle bara kalla det lyxigt att ha en karl som kommer hem i tid. Jag skulle vara överlycklig om min kom hem 17, det hade varit bra. (Men han börjar dock inte så tidigt, vid 7-8 oftast)
    Jag ska ta tag i min fredagsstädning nu! Lite sent men ändå ;)
    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera